Dansk Universitetspædagogisk Netværk afholder den årlige generalforsamling den 3. juni 2026, og som medlem inviteres du hermed til at deltage. Generalforsamlingen er en god mulighed for at bidrage til de diskussioner og beslutninger, der er med til at forme netværkets arbejde og udvikling.
Vi opfordrer derfor alle interesserede medlemmer til at deltage. Du kan læse den officielle indkaldelse samt se dagsordenen her.